FANDOM

Pozostawiony w towarzystwie białego Zetsu, a druga spirala - jak wzór na twarzy, Obito staje się dokładnie zły na duet, który fascynuje się jak funkcjonuje ludzki organizm - nie trzeba jeść, pić, a nawet korzystać z toalety. Obito zauważa, że tylko połowa z niego została wykonana ze sztucznego tworzywa. Stwierdzili, że miały pomóc Obito w jego rehabilitacji aż Madara się nie przebudzi. Duet zaczął kwestionować dlaczego Obito powtarzał dźwięk dzwonka i "głupi Kakashi" we śnie. Po wyjaśnieniu, że trzeci klon wyszedł na zewnątrz w celu zebrania informacji i byli w stanie poruszać się po ziemi, dwóch Zetsu zaczynają recytować plany Madary do światowego pokoju. Pomijając to, Obito ponownie stwierdza postanowienie opuścić miejsce, żeby dołączyć do Rin i Kakashiego, więc rozpoczął bolesną rehabilitację. Wydawało się, że minęło dużo czasu, Obito, którego włosy znacznie wydłużyły się, był w stanie wykorzystać sztuczne kończyny idealnie. Pewnego dnia, Biały Zetsu, wrócił do kryjówki alarmując Obito, że jego towarzysze byli w niebezpieczeństwie, otoczyli ich shinobi z Kirigakure. Skaczący do działa, Obito próbował wyrwać się z jaskini, ale tylko udało mu się sprawić pęknięcie w głazie, powodując oderwanie sztucznej ręki. Zetsu o wzorze spiralnym zaproponował swoje ciało i otoczył młodego Uchihę, który postanowił wyruszyć na pole walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki